2 Mart 2013

5.AYIMIZ DOLDU!!

                                                         

Valla zaman ne çabuk geçiyor,göz açıp kapayana kadar 6 ayımıza girdik bile:)
Doktorumuzun tavsiyesiyle ek gıdalara başladık.Korktuğum gibi olmadı maşallah bizimki herşeyi afiyetle yedi.
Sanırım yemek seçmicek inşallah tabi :))
Sabahları devam sütüyle uyanıyoruz,öğlene doğru meyve püresi , öğlen sebze çorbası , ikindi yoğurt ,arada tekrar devam sütü,akşam kaşık maması ve yatarken tekrar devam sütü.
Geceleri hala kalkıyoruz acıktığımız için tabi..
Bu aralar bi çığlıklar, bi agu - gugular ,yüksek sesler çıkarmaya başladı.Sesini duyurmaya çalışıyo.
Artık herşeyi anlamaya başladı tabi,biberonu görünce almak için ellerini uzatıyo!!
Malesef uyuması için ayağımda sallıyorum,hiç istemediğim bişeydi ama sonra takmamaya karar verdim.Öle rahat uyuyo napim:))Ağzına emziğini verince uyku vakti geldiğini anlıyo,sallarken bana bakıyo çabuk kapat gözlerini diyorum, gülüyo sonra hemen kapatıyo , çok alem :))Aşama aşama büyüdüğünü görmek çok güzel bi duygu ...

Uzun bir aradan sonra bende artık işe başlıyorum , bütün gün bebeğime bakmak çok güzel ama çalışmadanda yapamıycamı anladım.
Ondan nası ayrı kalıcam bütün gün bilmiyorum ama sanırım onada alışıcam.
Bizden bu kadar sevgiler...


1 yorum:

  1. yerim ben o ayaz ın mamalarını ama ben yemeyeyim o yesinde büyüsün. maşallah kuzucuğuma

    YanıtlaSil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...