23 Mart 2013

Nacizane Fikirler...


Artık bende yarı tecrübeli bir anne sayılırım.Bu yazımda nacizane fikirlerimi yazmak istedim faydası olursa ne mutlu bana J
·        * Bebek arabası alırken çok araştırdık.Rahat olsun,pratik olsun,taşıması kolay olsun istedik.En sonunda chicco  ı-move aldık.Çok güzel bir araba 180 derece dönebilme özelliği var.Yani aparatlarını çıkarıp bir öne bir arkaya takmak zorunda kalmıyorsunuz.Bebeğinizi rahatlıkla hem size bakar pozisyona hem de öne doğru bir tuşla döndürebiliyorsunuz.Fakat tek sıkıntı fazla pratik olmayışı ve parçalarının çok oluşu özellikle bir yerlere gittiğinizde arabada taşıması zor oluyor.O yüzden bence  pratik ve kullanışlı bebek arabalarını tavsiye ederim.

                   
·         *Ana kucağını şiddetle tavsiye ederim.Ama özellikle yana doğru sallananları.Öne arkaya doğru olanından değil.Ayakta sallamak yerine 5. Aya kadar burada sallayabilirsiniz.Ben çok memnun kalmıştım.Gerçekten kurtarıcı olmuştu.Tam resmini bulamadım ama aşağıdaki resimde hemen hemen aynı özelliklerde.
                                                      
·        * Kanguru kesinlikle gerekli.Çünkü özellikle 3 aydan sonra bebeğinizi pek arabada   tutamıyorsunuz.Sürekli etrafı seyretmek istiyor.Biz bütün bir alışveriş merkezini bununla gezmiştik.Uykusu gelene kadar sevinç çığlıkları ile gezdi oğluşumJ

                                                                        
·        * Mama sandalyesi de uzun bir araştırma sonucu alındı.Şanslıydık indirimde bulduk.Ben çok memnunum GRACO ‘nun ürününden.En az yer kaplayan mama sandalyesi.Arabanızla her yere götürebilme imkanınız var.Kademeleri var,boyu küçülebiliyor,uzayabiliyor.
                                              
·      *   Biberon konusunda da yine chicco’nun biberonlarından çok memnunum.Tavsiye edebilirim.



Bunun dışında birde gereksizler var ,benim pek kullanmadığım ;
*Minik külotlar
*Zıbınlar (hiç kullanamadım onun yerine bol bol iç tulum tavsiye ederim)
*Doğmadan bez stoğu çok gereksiz çabuk büyüyorlar çünkü.
*Bir sürü örgü yelek ceket gereksiz. Sadece birkaç tanesini kullandım.Genellikle çene altını tahriş ediyor.
*Alt açma takımı gereksiz, onun yerine bazı markaların tek kullanımlık alt bezleri var.

Benim gözlemlediklerim bunlar.

Sevgiler …

1 yorum:

  1. örgü yelekler ve hırkalar biraz büyünce çok işe yarıyor ama bende küçükken giydirmedim hiç, alt açma takımını arabasında yatak gibi kullandık hep onun üzerinde uyudu. chicco nun biberonları harika ama avent de müthiş biz chicco yla başladık ama sonra belki boy boy 3-4 tane avent aldık :) dediğin gibi ana kucağı çok işe yarıyor:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...