20 Mart 2013

MİMLİYİZ :))


En mutlu olduğunuz anı nasıl tanımlarsınız?
En mutlu olduğum anlarda çok gülerim,çok alçakgönüllü olurum ve hiçbirşeye hayır dememJ
Hayatınızda değeri asla eksilmeyecek kişi kimdir?
Oğlum,eşim,annem,babam tabiî ki..
En sevdiğiniz yazı tarzı ve yazar kimdir?
Kitap okumayalı çok uzun zaman oldu ,pek vaktim olmuyorda zaten.Ama roman çok severim aşk,gerçek hayat hikayeleri olabilir mesela.
Sevdiğiniz kişiden nasıl bir evlenme teklifi aldınız ya da almayı isterdiniz?
Başbaşayken aldığım samimi bir evlenme teklifiydi.
-En sevdiğiniz mevsim hangisidir, neden?
Tabiki yaz..Nekadar bunalsamda heryer cıvıl cıvıl oluyor ve buda beni çok mutlu ediyor.
Yaptığınıza asla pişman olmadığınız en kötü şey nedir?
Pişman olmadığım kötü bir şey yok
J
Takip etmekten en çok hoşlandığınız blog hangisidir?
Tüm anne blogları heralde,anne olunca hepsinden bir şeyler alıyorum.
En sevdiğiniz içecek hangisidir?
Kahve,her çeşidi olabilir.
Ayakkabı numaranız nedir?
38
Vazgeçemediğiniz abur cubur ürünü nedir?
Cips  ve çikolata…
En büyük idealiniz nedir?
Mutlu ,sağlıklı ,kalabalık bir aile olmak .
Hakkınızda ki 11 gerçek nedir?
Hmm ..bi sayalım bakalım!!!
-Çok inatçıyım
-Çok sabırsızım ama olaylara karşı,insanlara karşı gerçekten çok sabırlıyım
-Dışardan pek belli etmesemde çok canayakınım
-Soğukkanlıyım,bu huyumu çok seviyorum bazen çok işime yarar.
-En kötü zamanda bile iyi düşünmeye çalışırım.
-Şükretmeyi fazlasıyla bilirim.
-Kafama bir şey esmesin mutlaka o an yapmaya çalışırım.
-Benim zaten bildiğim ve yapacağım birşeyin bana tekrar tekrar söylenmesinden hiç hoşlanmamJ
-Çok bilmişlik yapıp akıl vereni sevmem,verecekse huzur versin insan J
-Ama gerçekten bilgisinden emin olduğum insanlardan yardım almayı severim.
-Hiç kin tutamam,hemen yelkenleri suya indiririm.
-Gerçekten anlaştığım insanlarla sohbet etmeyi çok severim.
12 olmuş,valla düşünsem daha çıkar heraldeJ
Benim mimliycek fazla kimsem yok şuanda , hilal yazmış zaten bende DERYADOL’u mimliyorum.
Sevgiler…

1 yorum:

  1. canımsın benim sen en güzel sohbet edilecek kafa dağıtılacak, eğlenilecek arkadaşsın. sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...