21 Mart 2013

Biraz Bizden...



İşe başlayalı neredeyse 3 hafta olmuş valla zaman su gibi akıp geçiyor gerçekten.İlk hafta çok zorlanmıştım.Oğlumu çok özledim,çalıştığıma pişman oldum,acaba çalışmasamıydım diye bir sürü garip düşünce sardı beynimi :)
Sanki onun yanında yokken bir şeyleri kaçırıyormuşum gibi geliyordu,yemesini ,içmesini ,sanki büyüdüğünü göremiyorum zannediyordum.Tabi bu ilk hafta paranoyaları şimdi yerini alışkanlığa bırakmış durumda.Alıştım artık şimdi daha mantıklı düşünebiliyorum.Onun daha rahat yaşaması için artık her şey,eskiden kendimiz için çalışıyorduk şimdi her şey onun için.Akşamları da gayet iyi vakit geçiriyoruz oğluşumla :))

Bu aralar biraz mızmız ,diş çıkarıyormuş gibi geliyor bana ama heralde uzun süren bir süreç bu.Eli ağzından hiç düşmüyor,sürekli kaşımaya çalışıyor.


Dün ilk defa sıcakla tanıştı oğlum :( Biz yemek yerken genelde onu mama sandalyesine koyuyoruz ama aksilik işte bu sefer koymıycağımız tuttu dedim ya mızmızdı çünkü bende kucağıma aldım tabi.Masaya koyduğum tava sıcaktı kaşla göz arasında tavayı tutmaya çalışmış.Bi baktık parmak tavada ,elin yanıcak dememizle ağlaması bir oldu zaten.Hemen soğuk suya tuttum,ilk önce acısını pek anlamadı biz yemek yerken oyalandı ama sonradan başladı içli içli ağlamaya:( Allahım dedim bu nası bir duygu sanki benim parmağımı yakmışlar.İçim parçalandı kendime çok kızdım ama düşe kalka büyücekler işte kimbilir büyüdükçe başımıza daha neler gelecek.Neyse zar zor uyuttum.Telefonuma ninniler indirmiştim,onu açıyorum susuyo (çok işe yaradı bende tavsiye ederim )Uyuduktan sonra biraz kantoron yağı sürdüm.Bu arada anladımki artık bir acil durum dolabımızın olması şart,evdeki kazalara karşı.

Pazar günlerini iple çekiyoruz oğlumuzla zaman geçirmek için ama ne hikmetse bir pazarda doğru dürüst bir havaya denk gelemedik.Ya güneş ve rüzgar birarada yada hava yağmurlu ama sıcak .Allahtan yaz geliyo artık çok şükür:))


Bizim paşa büyüdükçe alınacaklar listesinde sıra oto koltuğuna geldi.Araştırıyoruz hala ama hangisi iyidir pek emin değiliz.Eski pusetine sığmıyor zaten ayrıca o biraz yatar pozisyonda olduğu içinde çok sıkılıyor.Dimdik durucak yatmıycakmış beyfendi :))

işte bizim durumlar böyle şimdilik..
sevgiler..

2 yorum:

  1. minik kuş ya diş çıkarma ve mızmızlık hallerine alışsan iyi olur uzun sürecek ve her çıkışta mutsuz mızmız olacak tatlım biraz calpol ver çok ağrısı olunca ağrısını alır birde eczanede merhem satılıyor diş etlerine sürüyorsun ağrısını alıyor, naz hiç kullanmadı ama diş kaşıyıcı al bakalım belki ayaz sever. zor hele azı dişleri daha zormuş:( kazalar çok sık oluyor malesef naz sürekli kafayı vuruyor, parmakları sıkıştırıyor bir yerlere, allah büyük kazalardan korusun tatlım.daha bunlar iyi günlerin ilerisi daha kötüymüş çok sabır istiyor ama değer bu kuzuzcuklara herşey :)öpüyorum ayazı o tombidik yanaklarından

    YanıtlaSil
  2. off sorma çok zormuş ama dünyanın en güzel şeyiymiş.Diş kaşıyıcı almıştım ama hiç alakası yok :))Jel alıcam bakalım işe yarıycakmı.Bende çok öptüm.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...