10 Ocak 2013

Dinlenme Vakti


Yıllardır çalışmaya alışmış biri olarak evde oturmak gerçekten zor.Ama sözkonusu oğlum olunca herşeye katlanıyor insan,evde birlikte vakit geçirmek çok zevkli.Her an büyüdüğünü görmek ,yeni bir şeyler keşfettiğini görmek anlatılamaz bir duygu.

Bu aralar evin içinde hep böyleyiz, 'aaa bak bunu da yaptı,aa gördün mü sesli güldü',' aferin artık verdiğimiz şeyleri tutmaya başladı ' gibi enterasan şeyler:)
Sabah en geç 8 de uyanıyoruz .Mamamızı içiyoruz ( küvezde kaldığı için doğru dürüst anne sütü alamadı oğlum artık sadece mama ile besleniyor).bezimizi değiştiriyoruz, ilacımızı içiyoruz.Sonra oyun istiyor ,konuşmak ve laf dinlemek istiyor.Artık ana kucağına yatırdığımda zırlamaya başladı hiç hoşlanmıyor yatmaktan :)
Tabi buarada ben ayaz'la ilgilenmekten bazen yüzümü yıkamayı bile unutuyorum :))Evde olduğumuz zamanlar böyle geçiyo ,mama araları  3 saat olduğundan çoğunlukla aralarda uyutmaya çalışıyorum.Bazen uyumamak için direniyo ama onun uyuması demek benim evde işlerimi halletmem demek.O uyuduğundan arı maya gibi hızlı hızlı bikaç işimi halletmeye çalışıyorum çünkü uyku vakitleri çok kısa sürüyor.
Sürekli kucak istiyo ve gözü hep televizyonda :)

Şuanda annemdeyim ,annem bodrum tarafında oturuyor, biraz kafa dinlemeye geldim,dinlenmeye geldim.
Annem çocukla ilgileniyo bende biraz keyfime bakıyorum :))

Biz buaralar böyleyiz ,sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...