1 Ağustos 2013

10 ay oldu sen hayatımıza gireli ...

1 Ekim de doğdun ama senin doğum günün aslında 17 Ekim.
O gün alabildim kucağıma seni,doya doya koklayabildim.Hiç bırakmak istemedim kucağımdan hep benle dursun ,hep böyle kalsın istedim.İlk günlerdeki fotoğraflara videolara baktım geçenlerde.İnanırmısın o günleri hayal meyal hatırlıyorum sanki yıllar geçmiş,yada sen hep şu anındaki gibiymişsin..
Baktıkça resimlere videolara ,ağzım kulaklarımda ,gözlerim de akmayı bekleyen gözyaşı ile buluyorum kendimi herseferinde:)
Ama herseferinde..
Senden önce napıyormuşuz biz ? Hiç...Boşmuşuz,eksikmişiz...
Her sabah işe giderken uzuuun uzzuuun süslenirmişim..
Akşam eve geldiğimde 1 saat yayılırmışım kanepeye..
Aylak aylak tv'ye bakarmışım..
Sonra uzuun uzuun yemeğimi yaparmışım..
Herşeye vaktim varmış..
Duşumu alır bir güzel  kremler sürermişim..
Hangi ojeyi sürsem acaba deyip,1 saat düşünebilirmişim..
Ellerim hep ojeliymiş aslında..
Saçlarım uzunmuş,saatlerce uğraşırmışım yapmak için..
Kuaföre randevu alırmışım istediğim saatte..
Canım sıkılır,alışveriş yapmaya çıkarmışım..
Saatlerce dolaşırmışım..
Bugün akşam nereye gitsek acaba diye düşünürmüşüz babanla...
Denize gidermişiz haftasonları,akşam eve kaçta dönücez diye düşünmezmişiz...
Bekleyenimiz yok ya dermişiz...
Gecenin bir vakti arkadaşlar ararmış,hiç düşünmeden giyinip çıkarmışız...
Hayat böyle devam etse ne kadar sıkıcı olurmuş aslında.
Şimdi hayatımızda önce SEN varsın..
Sabahları o gülen yüzünle uyanıyorum ya,varsın süslenemiyim saatlerce..
Akşamları seni alıp doya doya öpüyorum ya,varsın yayılamıyım tv karşısında..
Vaktim olmasın hiçbirşeye ,senden başka iş olmasın varsın..


''Cocuk, cennet nimetlerinden biridir''
''Cocuk kokusu, cennet kokularindandir''
''Cocuksuz bir evin bereketi olmaz''
''Cocuklarinizi cok öpün, her öpüşte Cennetteki dereceniz yukselir.''
''Hz Muhammed (sav)''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...