20 Temmuz 2013

Başlık bulamadım :)))

Yok yok ben bakamıycam galiba :((( 
Bu aşı olmak gibi değil ....Kan sayımından bahsediyorum.
9. ay aşımız için sağlık ocağına gitmiştik ay başında.Kilo 11500 , boy 76-78 gibi aralarda :))
Gaayet iyi dedi ebemiz.Neyse iyi hoşta, kan sayımı yaptırdınız mı hiç diye soruverdi.
Yok dedim hiç yaptırmadık.Bu aylarda istiyorlarmış kansızlık var mı ona bakmak için.Siz mi yapacaksınız dedim.Bize genelde hastaneye yönlendiriyoruz,çünkü küçük bebeklerden kan alması zor oluyo demezmi :/
Allah Allah zor oluyosa almayın kardeşim ozaman ,diyesim geldi bir anda.O gün bugündür kara kara düşünüyorum nasıl atlatıcaz biz bu işi diye.
Ya damarı bulamazlarsa,ya iğne falan kırılırsa Allah Korusun Yarabbim...
Bizimki çok hareketli ya nası olcak bu iş,ısrarla arıyorlar bide yaptırdınız mı diye..
Cesaretimi topladım biraz ,pazartesi götürmeye karar verdim zar ve de zoooooooor...:(((
Neyyse izmir randevumuz çok güzel geçti.
Doktorumuz muayne etti.Çok iyi izlenimler edindiğini söyledi gelişimine dair.
Çok mutlu olduk bizde.Daha doğrusu zaten biz görüyoruz gözümüzün önünde büyüdüğü için, gelişiminin iyi gittiğini çok net görebiliyoruz.Ama işte doktorun ağzından duymak başka oluyor.
İlaç bağımlılık yapmasın artık beyfendi keselim yavaştan ' dedi doktor.Eylüle kadar yarım doz düştük.Ekimde tam anlamıyla kurtulucaz inşallah.Birdaha ki randevumuz Aralıkta.
Bence bir anlık bişi yaşadık geçti gitti şükürler olsun...
Allah herkesin evladına uzun ,güzel,sağlıklı ömürler versin...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...