20 Ağustos 2013

Ayazın Halleri..

Kaldı doğum günümüze 1 ay 10 gün:)
Ewet biraz heyecanlıyım ne yalan söyliyim.Nasıl hazırlansam neler yapsam şimdiden düşünüp duruyorum.Oğlumun ilk yaşı olduğu için her şey çok güzel olsun istiyorum ,ne kadar bu doğum gününü hiç hatırlayamayacak olsa da fotoğraflarla videolarla ona çok güzel bir hatıra bırakmak istiyorum.
İnternetten biraz araştırdım neler yapılabilir diye.Gerçekten inanılmaz güzel süslemeler,balonlar,yazılar var.Sanırım internetten alıcam bu tür şeyleri.Çünkü buralarda pek bulabileceğimi sanmıyorum.
Henüz nasıl birşey olacağına tam karar veremesem de şu uğurböcekli olanlar çok hoşuma gitti:)

Bu aralar ne yapıyoruz ?Emeklemede çağ atladık resmen emeklerken koşuyoruz artık.Ayağa kalkmaya bayılıyoruz,tutunarak yürümeye de başladık.Henüz anne kelimesini duyamasam da(ben yokken söylüyormuş öyle diyorlar)bazı anlamsız sesler çıkarabiliyoruz.
ba-ba ve de-de en çok söylediklerimiz ..
Eğer kaka yaptıysa veya bişi istiyorsa ıı-ııg diye bir ses çıkıyor tarif etmek gerekirse:))
İstediğimiz bir şey olmayınca baya sinirleniyoruz,2 tane dişimiz var zaten onu gösteriyoruz sürekli:))
Biz bişiler yerken veya onu sofraya oturttuğumuzda ağzını şaplatıyo bir güzel ,yemek vakti oley der gibi bi hali oluyo:))
Ne yaparsak taklit ediyor bu aralar iyi gözlemci,bir kere göstermen yeterli hemen kapıyor zaten.
Üst dişler yarı boyuna ulaştı, az kaldı tamamlanmasına buda biraz huy değişiklikleri yarattı tabi.
İnanılmaz bir kaka sendromumuz var bu ara günde heralde 5-6 kere yapıo abartmış olmazsam :)
Hele gece 2 kere bez değiştiryoruz,hiç huyumuz değildi.Odası çok sıcak olduğu için bizim odamızda yatıyor yaz başından beri,inşallah kendi yatağına alıştırmamız zor olmaz.
Vee önümüzdeki hafta iş ile ilgili nedenlerden dolayı çalıştığım yerden ayrılıyorum.Yine bir süre işsizim ama üzülüyormuyum yaanii pekte üzülmüyorum aslında biraz oğlumla baş başa kalıcam bunu için gerçekten sevinçliyim:))))
Her şeyin hayırlısı bakalım..
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...