4 Mayıs 2013

Gelsin mimler :))



Yine mimlenmişiz, bu sefer sorular biraz zor :)
Başlayalım bakalım...


1. Eğer düğünün olsaydı, nasıl olacak olurdu?

Aslında düğünüm çok güzel oldu.Salonundan orkestrasına,gelinliğine kadar herşey çok güzeldi ama nisan ayında evlendiğim için kapalı biyer tercih ettim.Benim hayalim haziran ayındaa bir kır düğünüydü,heryer yemyeşil konsept rengimde beyaz ve mor olurdu kesin :)

2.Yolda giderken sevdiğin idole rastlasaydın ne olurdu?

Hiçbirşey yapamam öylece bakarım heralde.

3. Bir dizi karakteri olsan hangisi olmak isterdin?

Seksenler dizisini severek izlerim .Onlardan biri olmak eğlenceli olurdu ki 80'li ılları eski zamanları çok merak ediyorum.

4. Hayatın bir senaryo olsaydı ve senaristi sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın ?

Gerçek hayattaki senaryonun bence pek bir önemi yok sağlıklı olmadıktan sonra.Oğlumun ve bizim geçirdiğimiz kötü günlerden sonra herşeyin önce sağlık olduğunu daha iyi anladım.Ben oğlumla mutluyum:))

5. Hep yaşamayı merak ettiğin, bir gün bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?

Tabiki annelik ve normal doğum çok istemiştim,bunlarıda tattım başka ne isterim ki:)

6. Eğer olanaklarını göz önünde bulundurmadan, hiçbir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?

Kesin doktor olurdum :) Ewet ilginç ben ve doktorluk ama bunu ne zaman farkettim ; doktorlar dizisi başladığında farkettim galiba çünkü dizi bitti tekrarları yayınlanmaya başladı ben hep izlerdim.
Eşim böle şeyleri nası izliyosun insanın psikolojisi bozulur dediğinde,bir daha dünyaya gelsem kesin doktor olurdum demiştim:)

7. Farklı bir nedende dünyaya gelecek olsaydın, kimin görünüşünde olmak isterdin?

Kim istemez onun gibi açık görüşlü,merhametli,hoşgörülü,zeki,cesur,açık sözlü,korkusuz,lider bir görüşe sahip olmayı keşke Atatürk'ün görüşlerinde olabilsek..

8. Hayallerine konuk ettiğin prens/prenses nasıl birisi?

Eskiden prensim sarışın , mavi gözlüydü :P Olmadı napalım :)) Ama eşimde benim prensim artık..

9. Giyim tarzın?

Oldukça rahat giyinmeyi çok seviyorum.Klasik giyinmeyi sevmem,hem spor hem şık olsun diye uğraşırım.Ayrıca ben beceremediğimden topuklu giyenlere çok özeniyorum :(

10. Seni en etkileyen dizi veya film sahnesi?

Kesinlikle Alacakaranlık serisi derim ama her sahnesi beni çok etkilemişti.

                    Benden bukadar,teşekkürler,sevgiler...

2 yorum:

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...