11 Mayıs 2013

7 Ay 10 Gün..

Tam 7 ay 10 gün olmuş oğluma kavuşalı.Biraz geç kavuşsak da sonunda sağlıklı bir şekilde yanımda ya Allahım'a çok şükürler olsun.
7 ayımız bitti ama hala emekleme niyetinde değiliz pek.Artık yüzükoyun bile zor yatırıyorum hemen sıkılıp ağlıyor.Eskiden uzun süre öyle kalırdı ama şimdi pek istemiyor.Sanırım emeklemeyi pek sevmiycek.
Onun dışında yeni şeyler öğrenmeye başladı tabi.Gel gel yapıor eliyle , ' gel babası gel' diyoruz oradan öğrendi.
' alkıııışş ayaz'diyoruz alkış yapıyor.Tabi özellikle belirtmek isterim ki  bunları sadece kendi isteyince yapıyor biz isteyince değil:)))
Bunlardan ayrı birde sürekli bir şeyler anlatıyor, olaylara tepki veriyor ama bunu '' eeeh eeh eeh'' şeklinde yapıyor mimikli olarak:)Yani ben neredeyse yüz ifadesinden anlıycam ne demek istediğini :DD
Dişimiz görünmüştü hala çıkamadı gitti,az  kalmış ama çıkınca çok şeker bişi olcak galiba :))




Geçen pazar pikniğe gittik,deniz miss gibiydi ve bendeniz de sezonu açtım tabi ki kaçar mı:))
Oğluşumun ayaklarını bir değdirelim dedik ama pek hoşlanmadı,inşallah denizi de duşu sevdiğin gibi seversin oğlum çünkü annen ve baban deniz olmadan yaşayamayan insanlardan...
Balık olacakmışız yanlış olmuşuz:))))

Sevgiler...

4 yorum:

  1. nazda 7 aylıkken bunları yapıyordu, emeklemiyordu. 7 aylıkken dişleri kabardı , 8. aylıkken göründüler. 10 aylıkken emekledi. suyu 1 yaşına kadar çok sevdi. 1 yaşından sonra her seferinde ağlıyor banyoda, bakalım denizde ne yapacak ben sezonu açmadım daha açamam kızz hasta olurum dur bi karpuz kabuğu denize düşsün acelen ne :)

    YanıtlaSil
  2. ay şekerim karpuz kabuğunu falan bekleyemem ben yaw :) Güneş ısıtmaya başlamışsa açılmıştır deniz sezonu benim için :))

    YanıtlaSil
  3. Maşallah yavrunuza.Bu arada denize götürmeden evvel deniz resimleri göstermek çocuğun deniz korkusunu azaltıyormuş diye duydum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu yeni gördüm.çok teşekkürler.denizi sevdik artık iyice sıkıntımız kalmadı:)

      Sil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...