16 Nisan 2013

İlk Dişimiz Yolda :)

Eweet artık bizim bıcırığın ilk dişi göründü:)
Geçen gün elimle birşeyler yedirmeye çalışırken farkettim ,bir sivri uç amanın diş geliyo dedim.
Zaten mızmızlığımızın sebebide anlaşıldı.Gece sık sık uyanmanın nedeni buymuş meğerse..
Bende Aptamil 2 ye geçtik heralde bu mama doyurmuyo diodum:)
Farkeder etmez bir diş jeli aldık hemen eczaneden ,ayrıca günde 2 kere Calpol veriyorum ki işe yaradı biraz rahat uyuyo artık geceleri oğluşum.
Bi uyurken ortalığı yıkıyoruz yanlız uykuya dalmamız baya zorlaştı çünkü.
Bakalım nekadar sürede çıkıcak çok merak ediyorum bir an önce çıksa bari ,eller hep ağızda nerdeyse benide yicek pis böcek:)



Bu arada bugün bizim evlilik yıldönümümüz 2 sene bitmiş bile zaman su gibi akıp geçiyor.
Artık hayatımızda yeni bir renk var,bize soluk getirdi,huzur getirdi yakışıklı oğlum:)
Hepberaber geçireceğimiz nice seneler olsun inşallah..
Sizi seviyorum hemde çooookk...



Sevgiler...


2 yorum:

  1. ilk dişiniz hayırlı olsun tatlım. ben diş çıkarmasını öğrenene kadar 16 ay geçti. sende öğrenirsin nasıl olduğunu. evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun canım. nice uzun sağlıklı mutlu yıllarınız olsun birlikte..

    YanıtlaSil
  2. SAĞOL HİLALCİM ÇOK ÖPTÜM..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...